قدرت کلام

قدرت کلام

زیباترین حرفی که تابه ­حال کسی به شما گفته چیست؟ لحظه ای درنگ کنید و آن تجربه را دوباره مشاهده کنید. چه احساسی دارید؟ این حرف می ­تواند فقط یک جمله باشد؛ تنها یک جمله که حال شما را برای لحظه ای، یا حتی برای یک عمر تغییر داده است.

read more
رنگ درمانی

رنگ درمانی

همان طور که می دانید، رنگ نوعی نور و انرژی است. رنگ قابل دیدن هستند، چون پرتوهای نور در اثر برخورد با هر نوع ماده، شیء و ذره ای منعکس می شوند، می شکنند و متفرق می شوند. پرتوهای نور طول موج های گوناگونی دارند و بر این اساس طبقه بندی می شوند و رنگ های مختلفی پدید می آورند.

read more
معنوی بودن در جهانی انسانی

معنوی بودن در جهانی انسانی

هنگامی که بحث معنویت به میان می آید، یکی از نخستین پرسش هایی که به ذهن خطور می کند، این است که جهان از نظر معنویت به چه سمت و سویی در حرکت است. البته که به نظر می رسد علاقه و توجه به معنویت گرایی رو به افزایش است، اما این رشد از حقایق خالص و اصولی مربوط به معنوی بودن...

read more
نکات اساسی برای یک مدیتیشن خوب

نکات اساسی برای یک مدیتیشن خوب

سعی کنید روزانه یه ساعت خاصی رو برای این کار در نظر بگیرید. هر ساعتی که می تونید.. سحر و هنگام غروب خیلی خوبه.. قبل خواب هم همینطور.. و بهتره که شکمتون 2-3 ساعتی خالی باشه.
حرکتهای ساده یوگا قبل از مدیت به جذب بهتر انرژی کمک می کنه.

read more
مدیتیشن ذهن آگاهی یا Mindfulness

مدیتیشن ذهن آگاهی یا Mindfulness

در اینجا 8 تکنیک از محبوب ترین تکنیک های ذهن آگاهی آورده شده است. ممکن است برخی از این تکنیک ها کنجکاوی شما را برانگیزند و برخی دیگر با ذائقه شما سازگار نباشند. ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

read more
پنج اشتباه رایج در سفر معنوی

پنج اشتباه رایج در سفر معنوی

من نیز مثل هر شاگرد دیگری، در طول سفر معنوی ام اشتباهات بسیاری مرتکب شده ام. با این که ترجیح می دهم اشتباهاتم را به عنوان فرصت هایی برای یادگیری ببینم، در زیر فهرستی از مواردی را ذکر کرده ام که در طی سال ها مدیتیشن و پاکسازی و تلاش مداوم برای متمرکز ماندن بر جنبه معنوی زندگی، یاد گرفته ام که انجام شان ندهم.

read more
ترس و مکانیزمهای دفاعی جایگزین

ترس و مکانیزمهای دفاعی جایگزین

کدامیک بیشتر شبیه شماست؟
ترس از کافی نبودن و مناسب نبودن (سرزنش خود)
ترس از قضاوت شدن (توسط خود یا دیگران)
ترس از از دست دادن کنترل (شرایط و اوضاع)
ترس از نداشتن به میزان کافی (هر چیزی)
ترس از قربانی شدن (پایمال شدن حق در شرایط گوناگون)
ترس از از دست دادن (زمان، پول، دوست، موقعیت و …)
ترس از تغییر (کله شقی، لجبازی)

read more